WACHTWOORD VERGETEN?

*

Support

Nadat uw website klaar is kunt u er natuurlijk voor kiezen om deze zelf te onderhouden. Met Joomla en Opencart is dat eenvoudig zelf te doen.
Mocht u echter nog niet zoveel ervaring hebben, dan kunnen wij u hier uiteraard ook bij helpen. Na een eerste uitleg over de werking van de zogenaamde back-end (het administratieve gedeelte van uw site) kunnen wij u ook het onderhoud uit handen nemen. Met een service contract bent u altijd verzekerd van de laatste updates, backups en support. 
Via het klantenportaal op onze website kunt u beschikken over eenvoudige handleidingen, FAQ (veelgestelde vragen), een kennisdatabank en informatie.

Toevoegen content

Uw website of webshop wordt geleverd met een bepaalde hoeveelheid door u aangeleverde tekst of artikelen (content). In principe voert u daarna de rest van de content in. Een goede website wordt continue voorzien van nieuwe content. Dit is echter best tijdrovend. Dit deel kunnen wij ook voor u uitvoeren. Vraag naar onze speciale tarieven hiervoor.

Onderhoudsabonnement

Met Joomla en Opencart kunt u zelf de content van uw website of webshop beheren, maar wat te doen met de geïntegreerde extensies en het updaten ervan? Ook komen er regelmatig nieuwe updates uit, waarvan sommige veiligheidsupdates zijn. U kunt deze in principe ook zelf installeren, maar wat gebeurd er als er iets fout gaat? Is er recent nog een backup gemaakt?

Door een onderhoudsabonnement af te sluiten nemen wij het technisch onderhoud van uw website uit handen. Behalve het updaten naar nieuwere versies houden wij ook de veiligheid in de gaten en maken we regelmatig backups. U heeft recht op een aantal overeengekomen uren onderhoud per maand. Uren die zijn overgebleven worden automatisch meegenomen naar de nieuwe maand. Via het klantenportaal kunt u ook tickets aanmaken, welke wij ook binnen de overeengekomen onderhoudsuren in behandeling zullen nemen.

Samengevat, met een onderhoudsabonnement bent u verzekerd van de volgende support:

  • Automatisch updaten van Joomla/ Opencart en extensies
  • regelmatige backup van uw website buiten uw eigen server
  • Uitvoeren van kleine wijzigingen binnen uw site
  • Controleren van instellingen
  • Beantwoorden van korte vragen
  • Het aanmaken van een support ticket

Uiteraard adviseren wij u bij het maken van de beste keuze.

TOP